Saturday 21 January 2012

21st BornDAY WISHList

..ASSALAMUALAIKUM..

mcm meriah ja aku lpas exam asyik menghupdate blog, ber'tweet'2, ber'tumblr', ber'fb'...balas dendam la konon..podahhh..kali nie tergerak hati nk post pasal wishlist utk b'day aku taun ni..nie pun al-karena ada yg brtanya pada aku my wishlist (gaya tnya mcm nk penohi hajat aku ja)..xkesa lahh..kasi redah sajaaa..

Materially, apa yg aku teringin n berhajat ialah

1. Birthday cake BR (baskinrobin)
apa-apa perisa pon boleh terima..lalala~

2. sweater kat FOREVER 21
swaeter tu ada 2 colour..background hitam tulisan putih, satu lagi background putih tulisan hitam..kalau ikot tahap 'loq laq' aku, better ambil yg hitam tulisannya putih tuu..ada angka 92 kt dpn tu n few wordings..x igt al ada tulis apa..cun gk uh kalau boleh dpt..haha

3. SURPRISE Party lagi !
yang nie dah dapat masa umor 20..my first time ever kna prank..best gk uh mlm2 main tepung+teloq+ayaq gas+birthdaycake..my other coursemates and two of my best friends turut sama bersubahat dan menyebabkan aku kena tipu hidup-hidup...dangg ! but that was great guys..! :DD

3. new SNEAKERS
best nya kalau dapat sneakers colour hitam yg mcm dlm tumblr aku tuh..simple,cool,style..bole pakai g jalan2,kelas,kafe,round2 penang ka..xperlu smpai nk pakai p toilet la kannn..pulonn gilakkk baq hanggg..

4. bantal peluk BARU !
currently, memiliki bantal peluk colour kuning nama 'BANTALGOLEK' (roomate matrix bg nama nie) yg dihadiahkan Along masa birthday bila ntah...kalau dpt bantal baru pon best uh..satu letak kt rumah, satu bwk balik USM..haaa, melepsss..kalau nk bagi tu, yg comel2 tau..gmba monyet ka, seahorse ka, kura2 ka..x gitu?:)


5. new Watch
dpt jam tangan baru pun cm cun gk uhh..amacam? BUM ka, ADIDAS ka, Baby-G ka..yg look sporty but simple..haaa~serius sukaa..hmm..tp mcm mlampau ja kan mintak yg nie buat birthday present..ahahh! buat hantaran tunang ka, kahwin ka..pon mcm style derr..okay2 set! to my future fiance a.k.a my future hubby, do take note yea! *wink wink wink

6. novel atau reading materials yg mampu terkesan dlm hati
tengah berusaha nk memupuk nilai membaca dlm diri...so, mungkin dari segi hadiah aku akan lebih tertarik nak belek buku dari kulit depan smpai kulit belakang..haa, suci kan niat aku? hahaha

7. Paddington Pancake
sesiapa yang ada rezeki lebih apa kata belanja aku sekali saja..only once..kt paddington tu haa..hari tu my sis ckp nk belanja..bila nya xtau laa.. 
(rasa cm lemak gila kowt aku mintak org belanja paddington) okay, abaikan ! :DD


p/s : ini semua hanyalah khayalan dan keinginan aku..aku tau xda sapa yg nk ambil port tulisan aku nie..cukup la sekadar aku nk luah..kalau yg terbaca, xwajib pon penuhi..cukup sekadar korang tahu..:)


Immaterially, harapan aku utk tahun ke-21 aku masih diberi nyawa dan kekuatan utk hidup di bumi Allah nie (insyaAllah)....tak banyak pon aku berhajat, semoga aku dapat jadi semua nie :

1. jadi hambanya yg beriman, taat segala perintahNya
2. anak yg solehah, patuh, sopan santun, sejuk perut mak kandung, berbunga hati ayah yg menanggung
mcm depa niee~

3. adik/kakak yg superb, hebat,  penyabar, melayan adik2/kakak/abg bebel
4. sahabat yg setia, terbaik, fun, who you can lean on, boleh percaya punyaa
5. roomate yg menyenangkan, membantu, membahagiakan, peramah n sabar melayan karenah roomatenyaa
6. kakak angkat yg baik sokmo, maintain cute, ! lalala~
7. adik angkat yg cheerful ! weee~ (mcm wujud ja peranan ni! )
8. isteri yg solehah, patuh, penyabar, sweet, penyayang
9. ibu yg mampu melahirkan anak-anak yg soleh/solehah, comel2(mcm mak bapak diaa)
secomel budak-budak nie..ko mampu? haha

10. penghuni syurga di akhirat sana

mcm excited dak aku buat post nie sebulan awal dari b'day aku..hahahhahaha..that's all for now..

~WASSALAM~

3 comments: