Monday 20 June 2011

:: Fasa 1 ::

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM...


hari nie mula lah krjaya tugas aku sbgai Sekreteriat ConvEx 2011 utk bekerja scra rasminya...cewahh !
aku seperti insan lain dlm convex nie ttap setia berkhidmat dlm department yang kitorang join convex lpas...RecSport di hatiku..! hehe..RecSport; singkatan dari Sports & Recreation..so, kitorang sbagai MT bahagian nie kne la pikirkan idea2 bernas n baru utk aktiviti spjg minggu konvo nnt...
utk gerak kerja nie, ada 3 fasa..
Fasa 1    20/6-22/7 ( ada kem 24/6-4/7)
Fasa 2    1/8 - 19/8
Fasa 3    5/9 - 25/9
Konvo   21/9-25/9

mcm stressfull ja kan...? lolz

tau ja tarikh2 nie, ak da mula seghabut peghut ! hadoi...cena nie...byk bnda yg terlintas kt fikiran..
berbekalkan niat ak yg suci nk pegi blajaq, aku cekalkan gak hati nie...go on ayien...you can do it !
sbenaqnya, ak nie teramat lah mnja ngn mama & ayah....especially my mum la...sjak wan pi hari tu, boleh kata ak x pernah brenggang la ngn mama...and for that reason, ak hampir2 nk nanges tgk mama balik smlm...tp xpa...nie on harapan mama..nak ak blajaq...for my own benefit...

apa pon ak agk trtekan lani...bole ka ak pikui tggjwb nie dgn bek? ak nie bndahari ja...hmmm...

p/s: bismillahitawakkal'alallah....~

1 comment:

  1. smngat ayien...!!!! tunggu aku, nnti aku smpai usm, bg kau smngt.... cewahhh.... pdhal aku nie pn lebeh kuang je......

    ReplyDelete